Zehraaytar2507 Kızlar en son 22 temmzda adet oldum ağustosta hiç olmadım eylülübde onu geldi daha olacağım sizce test yapmalı mıyım
Aynnknk2022 Zehraaytar2507 doğumdan sonra düzene girdimi benim doğumdan sonra bozuldu 2 ay geciktigi bile oluyo ama boş cikiyo eğer seninki duzenliyse bı test yapmanda fayda var
MineDamlanur06 Zehraaytar2507 korunmuyor musunuz bende 3 Ay olmadım 3 Ay sonunda oldum o da strestenmis kaynanamın yanına gitmiştim de 🤣