Zehraaytar2507 düşmanca yazmıyorum öncelikle. Geçende denk geldi. Postunuza eşinizden neden bu kadar çekiniyorsunuz? Siz hür bir kadınsınız
Bana göre yaşadığınız hayat kölelik
Kayınvalideniz eşiniz, nereye kadar böyle sindirileceksiniz bir avm ye bile korkuyorsanız o adamla işiniz ne. Öncelikle kendinize saygınız olsun. Gerçekten üzüldüm bir kadın olarak