Selam arkadaşlar ek gıda dönemine geçtik. 3 gündür bebeğime yoğurt veriyorum kakasında kan vs ya da derisinde bi reaksiyon yok sadece poposunda çok pişik oldu yoğurt böyle bir şeye sebep olur mu? Yoğurttan önce hafif pişik vardı ıslak mendil markasını değiştirmiştim ama sonra tekrar eskisine döndüm bi geçti hamazinc sürünce ama bugün yine pişik oldu. Bilginiz var mı?