6 aylık bebeğim sadece 3 ay emdi sonra meme reddi oldu ve hiç emmedi. kuzenim sağım makinesi vermisti onunla az da olsa sağıyordum. Bir hafta önce bozuldu çekmiyor. Elimle az az sağdım. Tekrar sağım makinesi almak istiyorum eşim az geliyor ne gerek var diyor. Maddi durumumuz biraz sıkışık. Ben almak istiyorum. 500 liralık olanlar var baktım elektrikli işe yarıyor mu çekim gücü iyi mi? Almalı mıyım sizce? Yoksa iyice kesilecek sütüm. Şu an çok olmasa da elimi sıktığımda geliyor