Saricizgilibeyazev Kızlar süt alerjisi bebeğim ..Ne gibi iğne veya ilaçlara dikkat etmem gerek . Bilgisi olan veya önerileri olan yazabilir mi ?
Yalin Saricizgilibeyazev kaç aylık bilmiyorum ama tetiklediği için rota yapmıyorlar. Tabi yine sizin insiyatifinize kalmış. Onun dışında iğneden kastınız aşıysa diğerlerinde sorun yok. Bize spesifik bi ilaç adı verilmedi bununla ilgili.
Bebekaslan Saricizgilibeyazev evet rota tetikliyor doktorlar bu durumda ikiye ayrılmış durumda ama ben birçok alerjik kişide duydum ve benimde bebeğimin ilk rota dozunda kakasında kan çıkmıştı
Mrsdg Saricizgilibeyazev biz ilk dozu yaptircaz yarın süt alerjisi var mı uok mu nerden anlicam test falan mı yapılıyor
1alpercocuk Saricizgilibeyazev bizimde alerjimiz var 2.dozunu olacağız doktor alakası yok alerjiye dedi yaptıracağım sanırım ilkinde sıkıntı yaşamadık
Ozge_AyazEfee Saricizgilibeyazev benim oğlumda da süt alerjisi vardı, doktorumuz yaptırmamızı söyledi. Çok şükür sorun yaşamadık 🙏🏻
Yalin Saricizgilibeyazev evet, çoğu dr önermiyor tetikliyor diye. Bizimki önermedi. Ama olup sorun yaşamayanlar da var. Sizin insiyatifiniz.
Saricizgilibeyazev Bebekaslan şoktayım ben 😨 Allah’ıma şükürler olsun ki yazmışım bunu . Allah razı olsun
Mrsdg Bebekaslan ben süt alerjisi var mı yok mu bilmiyorum ama nasıl anlicam doktorum da öyle bı şey demedi yani bizde yarın rota yaptircaz napicam
BurcuMasal Bebekaslan Kaç günde belirti gösterdi acaba biz dün yaptırdık çok şükür bir sıkıntı yok şimdilik
Saricizgilibeyazev Mrsdg cnm nette hepsi yazıyor bi araştırın süt alerjisi belirtiler diye ayrıntılı yazar . Ama rota için nette net bişe yazmıyor . Burda sormak istedim iyice araştırın derim
1alpercocuk Saricizgilibeyazev canım zaten alerjisi olduğunu bu doktorumuz teşhis etti ve sordum alerjik bebeklere önerilmiyor diye duydum dedim kendisi eskiden kızamık mıydı hatırlamıyorum içinde yumurta akı bulunduğu için vurulmazdı ama şimdiki aşıların içinde onlar yok hele ki rota da hiç mi hiç yok bilimsel bir şey değil dediğiniz kesinlikle yaptırın dedi
Mervea Saricizgilibeyazev süt alerjisi olan çocuklara rota önerilmiyor tetikliyor oğluma yaptık ve kanlı kaka şikayetimizde başlamıştı üstüne oğlumun yumurta alerjiside var 1 yaş aşısını hastane ortamında yaptırmalı kullanacağınız herşeyin içeriğini oluyor bir çok ilacın içindede süt ürünleri bulunuyor
Ozge_AyazEfee Saricizgilibeyazev 10 aylıkken yoğurt yemeye başlamıştı oğlum çok şükür. Şu an 22 aylık