Kızlar normal doğum yaptım 27 gün oldu. Doğum yaptıktan sonra kesiti dikmeden önce ebe enfeksiyonunmu vardı dedi bende öncesinde vardı ama dedim. Şimdi dış dikişlerim düştü ama iç dikişlerim duruyor çok kötü koku var sarı su geliyordu pede sadece kanamam çoktan bitti çünlü. Bugğn hafif kanda geliyor enfeksiyon kapmış olabilirmi zaten dış dikişimde vardı antibiyotik krem kullandım geçti kapandı. Ben hastaneden çıkarken sadece temiz kuru tut demişlerdi hiçbir krem su vermediler steril etmem için normal doğum sonrası ne kullandınız kimi doktor bi su vermişti onu kullandım fonla yıkadım falan diyordu ama doktora kontörle gidesiye kadar steril edebileceğim şeyler önerebilrmisinz