BarlasMomY doğduğundan beri yerine yatırırdım uyurdu. Emeklemeye başladığından beri yer yatağı yapıyorum. Yanına yatırıyorum, tabii ki uyumuyor 😂 kalkıp gidiyor 5-10 dk oyuncakları ile ilgileniyor ben o süreçte yatakta onu izliyorum ama asla konuşmuyorum ve yerimden kalkmıyorum. Sadece ara ara hadi gel uyuyalım diyorum. 5-10 dakika uyumamak için oyuncakları ile uğraşıyor en son benim gitmeyeceğimi anlayınca tıpış tıpış yanıma gelip bana sarılıp uyuyor 😂11 ay 12 günlük 🥰💙🧿