Alyaece1 Bugün 9 günlük oldu kızım dün gece çok kıvrandı sabaha kadar sağlıklı uyuyamadı doktorlara göre gaz sancısı 2.haftadan sonra başlar ama sizde yaşayan var mı acaba
irmarose Alyaece1 olur tabiki benim kızımda 4. Gece inanılmaz gaz sancıları başlamıştı 3 ay ne çektik o gazdan
-Elif- 10 günlükken başlamıştı bizim ama 24 saat kıvranıyordu yani belli saatlerde olmuyordu o yüzden besin alerjisi tanısı konmuştu sizinde belki süt alerjisi olabilir
Alyaece1 Doktora sordum 2.haftadan sonra başlar dedi hemşire aynı şekilde ama çocuk gaz çıkarmak için kıvranıyor resmen
-Elif- Alyaece1 evet şu an 19 aylık 7. Aydan sonra düzene girdi zaten çok aşırı bı alerjisi yoktu büyüdükçe düzeldi.