Dun de post açmıştım. Bebegm ateşten yatis yapıldı .kakasinda mikrop cikti ve boğaz Enfeksiynh vardi .4 gundur yatis yaptık serumla ilaçlar ve beslenmesi yapıldı .Sabah evinize gectik .fakat yine kusma ve ishal basladi .yine yatis yapıldı. 1 saate 5 kere kaka yapti bu saate kadar agzina lokma koysa kustu .kana bakldi temiz idrar temiz bir kere daha kaka bakılacak. Doktoru ile görüştük ilaçlar agir gelmis olablir dedi .deliricm artk noldu bebeğime. Hic birsey yiyemiyor .surekli kusuyor bir sey olcak dige cok korkuyorum. Devlet hastanesindeyz dogu bölgesindeym ne doktor var ne hastane kimsem yok tek başımayım. Agla agla bittim artk .esim de gorevde .nolur birsey deyin boyle olup bebegi iyileşen varmi cok korkuyorm artk sanki hic duzelmicek gbi yerinde 1 saniye durmayan cocugum surekli uyuyor