Aynısını yaşıyorum artık bende oturup ağlıyorum daralınca bizde aynıyız 19 unda 4 aylık olacağız ama sürekli ağlama huysuzluk acikiyor ama veriyorum kıvranıyor kalkmaya çalışıyor uyumuyor artık ayağımda sallıyorum saatlerce duruyor öyle uyuyor tam yerine koyuyorum 10 dk ancak sürüyor uyuması . Sabır diyelim başka çaremiz yok