Sunbaby26 Bugun gittik kan ve gaita verdik ama sonuçların kesinliği olmaz dedi şu aşamada. Süt tüketimini kestim 3 gün oldu henüz. Aşı konusu çok kafamı karıştırıyor. Ben çalışıyorum,onun dışında kreşe giden yeğenlerim var. Nasıl tam koruma sağlarım aşısız nasıl olur bilmiyorum.