Kızlar adetim bitti Çarşamba günü cuma günü eşimle ilişkiye girdik sabah bi kalktım her tarafım kan olmuş lavobaya gittim kanama yoktu dün hiç kanama olmadı ilişkiye de girmedik şuan lavobaya girdim yine kanamam olmuş neden olur aranızda yaşayan var mı internetten baktım rahim kanseri felan diyo içime bi kurt düştü