niHanzade Kaşık mama alfım sadece yatarken biberonda vereyim diye, bugün verdim ama içimd kurt düştü. 150 ml su 4 yemek kaşığı mama diyor. Kızım 1 yaşında, lütfen bilgisi olan yazsın fazla değil mi kabız yaparsa
Gunesaryamom Bence hazirdan ziyade siz de hazirlayabilirsiniz gece tok tutan püre tariflerine bakarak icerisine de bir iki damla zeytinyağı damlatabilirsiniz kabız olmaz en azından 🤗 zaten o istemediği zaman belli eder yiyorsa bence sıkıntı olmaz