BensuMeteKaran Taa eskiden beri bir adet vardı doğduğundan beri. Şimdi 2 tane daha gördüm tesadüfen. Doktora sordum normal dedi ama yine de kaygılıyım. Basına gelen var mı?
kxbxx BensuMeteKaran merhaba 14 aylık bebeğimde de bir tane var Küçükken eşimin de saçının bir kısmında varmış genetik olabileceği aklıma geldi doktor kontrolümüzde bende soracağım