Gonca-2006 Merhabalar 1 ay önce sezaryanla doğum yaptım kanama normal seyrediyordu ama üç gun önce aşırı kanama olmaya başladı parçalı bir şekilde başına gelen var ki acaba 1 hafta sonra kırkım çıkacak çoğalınca korkmaya başladım 😔başına gelen oldu mu acaba
Ulvana Gonca-2006 ben sezeryan oldum sabası gün kanamam oldu siyah yumurta kadar düşüyordu çok zor geçti kan falaan taktılar hala bile karnımı sıksan geliyor ama bu sefer biliyorum ki kanama diyil içinde kalanlar Sen 1 hafta diyorsun 40 kalmış sen doğum tarihine gelmişsin adet oluyorsun o yüzden öykesin