Meme başım yara olmuştu. Kırmızı kırmızı minik kanlanmış gibi duruyordu. Bu aralar o yara olan kısımda sarı-turuncu bir tabaka var. Bebeğim emdikten sonra beyazlaşıyor içi sıvı oluyor. Emmediği zamanlarda kuru sarı. Onu koparsam mı iltihap mı orası yoksa iyileşmesi için orada olması gereken bir şey mi?