biimiyomyardimet Merhaba Kızlar eşime marketten almasını söylemiştim aldı bir kavanoz ama jöle kıvamında değil, netten baktıklarım hep jöle kıvamında. Var mıdır bu sıvı olanın bir saklama, pişirme vs koşulu. Yoksa normal dolapta tutup yemeklerine katabilir miyim?
Aslananne1 biimiyomyardimet kendin yap canım bende hep kendim yapıyorum kemikleri soğuk suyun içinde 1 saat beklet o kanı gitsin sonra tencereye al üzerine suyunu ekle soğan havuç sarimsak bunları doğra at içine kısık ateşte 10 saat kaynasın sonra soğudumu suzgecten geçir buz posetleri var onlara koy küp küp atarsın yemeklerine çorbalara
biimiyomyardimet LadyDi olur tabii çok sevinirim 🫶🏻 klasik kemik et kaynatıp suyunu kullanıyordum ama bunu çok duyunca deneyeyim dedim yapılabilir bişeyse içim rahat olur en azından 🥰
biimiyomyardimet livanurvealpinannesi61 bizimki de fide evet netten baktığım gurvitalar jöle gibiydi kafam karıştı ☺️ neyse bu bitsin arkadaşlar tarif etmişler bende kendim yapayım artık