Merhaba, 3 ay 21 günlük bebeğim var menenjit aşısını aldık fakat 3. Ay kontrolünde vurmadı doktorumuz enfeksiyon olabilir diye bekledik şimdi bi sorun yok fakat 4. Ay aşılarıyla beraber vuralım dedi. Ona da ben kıyamadım. Beraber yaptıran var mı hiç? Ona göre yarın menenjiti vurdurup 10 gün sonra da 4. Ay aşılarını vurduracağım böyle 10 günde bir daha çok hırpalarmıyım çocuğu arada kaldım çok şimdiden teşekkür ederim fikirleriniz için 🤎🥹🙏🏼