Kızlar merhaba 4 senelik ütüm ısınmıyor rahmetli oldu kendileri fakir markaydı ama ben artık böyle iyi tek bir kere geçişte güzel kırışıklığı gideren çok pahalı olmayan kazanlı istemiyorum kesinlikle bu arada bir ütü istiyorum tavsiye edebileceğiniz bir ürün varsa lütfen yardımcı olur musunuz