Merhaba 2. El satışlarda gördüm mamayı çok üzüldüm benim oğlumda süt alerjisi. Var şuan 6 aylık hala devam ediyor belki geçer belki hiç geçmeyecek bilmiyorum. Bunu sadece bilgilendirme ve tavsiye için yazıyorum. Özel mi klinikte bebeğinize alerji teşhisi koydurup her hangi bir çocuk doktorundan bu mama için rapor şımarta bilirsiniz biz ayda 10 adet ücretsiz alıyoruz bu mama çok pahalı lütfen birbirimize yardımcı olalım ve herkesin bebeğine Allah şifa versin