ISILTAN Merhaba bebeği philips avent emziği sevmeyip farklı emzik deneyen var mı ? Hangi markayı denedinizde sevdi ?
Gmzkyr ISILTAN 7 emzik denedim avent de dahil , şuan 6. Ayında emzikleriyle dişlerini kaşıyor sadece , demem o ki almayan çocukta almıyor ama bir tane ile takılı kalmayın yinede farklı deneyin kauçuk yada damaklı gibi .
beyzzsenturkk_ ISILTAN yok ilk hanymis tuttu dişleri kaşınıyordu o sıra normalde emzik tutmuyordu ağzı büyük olanları tutmadı hala yanaklarına gelecek sekilde kelebek olanları tutuyor
ISILTAN svcnbyhtn Midesi mi bulanıyor ? Böyle öğürüyor gibi oluyor bebeğim yani sizin bebeğinizinde mi midesi bulanıyor gibi oluyor
Sksjsjjsks ISILTAN ayy aynısı benim bebekte de oluyor tutmuyor mememı emzik yapmış gerçekten var mı awent tutmayan başka tutan emzik 😂🫠🫠
svcnbyhtn ISILTAN evet plastigi bide sanırım fazla kaba anne memesine yakın degil bende tutsun diye ugrasmadim memeyi reddeder diye korktum suan kullanmiyoruz emzik cok lazim olursa hangi marka alirim bilmiyorum
beyzzsenturkk_ ISILTAN 4,5 aylıkken basladı şiddetli şekilde 5. ayda daha da şiddetlendi 6. ayda 2 diş birden patladı
Nurseoz_55 ISILTAN kaç aylık bebeğiniz bizimki 9 olmak üzere 3. Aydan sonra zorlamadım hiç zor bir bebek olmadığı için boşuna denemeyin bence sonra birde bıraktırma derdi olacak diye düşündüm ben
Sksjsjjsks ISILTAN bende bir sürü emzik tutacagı da aldım 🫠🫠😂 acaba başka tutacak emzik varmı ya öğüruyor her denedıgımde