motherofLeyla Ebrutet 4 berbat geçti 3 buçuk aylıkken başladı 4 buçuk aylığa doğru düzeldi şimdide 5. Ay kötü geçiyo çıldırıyorum ama napcam hadi 😂😂
Ebrutet motherofLeyla Herkes öyle diyo ya biz daha 2 ayı bitirdik ilk 2 ay da bizim için çok zordu ama
Zhl123 Oğlum 4 aylık ve ben bu ay kadar kötü geçen bir atak zamanı görmedim. Çıldırmama az kaldı. Çığlık çığlığa hep mutsuz. Bağırmaktan sesi kısılcak uyku desen sıfır. Allahım ne zaman bitecek bu diye sabır çekiyorum.
Muhsmmet0968 Kizlar peki cocugunuz aglarken hic dusunuyomusunuz bi yeri agiriyordur diye Ya bnm aklima hemen hastami diye bisey geliyo yeni anneyimde normalmi huzursuzluk icinde aglmasi 3 aylik bnmkide meme almiuo agliyo surekli