alpssmom Merhaba bebeğim 2 aylık emziriyorum dün geceden beri mide bulantısı ishal kusma ateş var bebeğime geçer mi? Bir de emzirdiğim için ilaç verilir mi veya serum biliyor musunuz
beyzzsenturkk_ alpssmom ilaç verileceğini pek sanmam parol zofer falan verilebilir emzirirken ilaçlar da kısıtlı oluyor ama doktora görünün mutlaka insallah cabuk atlatırsınız 🫶🏻💕
Mustafayigitvebeytugannesi alpssmom Bende bebeğim 2 aylık aşisinda oyle hastalanmistim doktor sadece parol icebilirsin demisti.
alpssmom beyzzsenturkk_ aynen ben de öyle tahmin ettim muhtemelen hamileyken ne verilirse ona benzer ilaç verilecek. Çok teşekkür ederim inşallah
beyzzsenturkk_ alpssmom evet bende regl zamanı gittiğimde seruma sadece parol ve zofer karıştırıyorlar hamileyken neyse o yani🥺 geçmiş olsun 🫶🏻💕