hamile değilim. hormon testlerim normal çıktı.polikistik over de değilim. 3.aydan itibaren regli olmaya başladım ve bebeğim 3. aydan itibaren meme emmedi. şuan 9 aylık. doktor birşey bulamıyor. emzirmiyorsan gecikmemesi lazım diyor.50 60 günde bir olmaya başladı reglim. var mı böyle birşey yaşayan?