Minikkizimm Bebeğim 14 aylıkken düştü. Kafasın dan tomografi çekilmek zorunda kalmıştı, 2 dk sürdü sürmedi bizimki. Çok gürültü vs de olmadığı için rahatsız olmadı. Uyumasını bekledik ama uyumadı oğlum bizde babası ben oğlum beraber girdik . Ben telefondan çizgi film açtım babası da kafasını sabit tuttu böylelikle kısa süre de sorunsuz bitti