oglumuz01 biz 3-4 gün ates yasadık 39-40 derece arasında seyretti hep kızım 8 aylık bize de enfeksiyon dediler hatta antibiyotik baslattılar 3 farklı hastaneye götürdüm bunu tedbir için yazıyorum kızımın enfeksiyonu ya da herhangi bir hastalığı cıkmadı testler temizdi ona rağmen antibiyotik baslatıldı bastan savma bi sekilde kızımın antibiyotiğe alerjisi varmış allahtan 1 kere kullandım 4. gün sonunda ateşi düşmeye basladı şu an hiç bişeyi yok cok sükür sanırım salgın gibi bir şey var siz yinede bi kaç farklı hastaneye daha götürün emin olun tabi siz daha iyi bilirsiniz bazen enfeksiyon denilip gönderiliyor o yüzden diyorum🫶🏻