diloska merhaba oğlum 14 aylık ayaksız uyku tulumu giydiriyorum ama üzerini açıyor sabah ayakları üşümüş oluyor ayaklı uyku tulumu kullansam sıkıntı olur mu ya da ayaksızda ayaklarını nasıl sıcak tutabilirim
Haribo42 diloska ben tulum kullanmiyorum normal ayakli pijama giydirip corap giydirmiyorm bide yun yorgan😍
32_elisa Synmannesi Haribo42 yagmurkokusu_ benim kizimda el işaretleri var istediğini soyleyemedigi zaman elimi tutup götürür gösterir hemen o şekilde anlaşıyoruz şimdilik ☺️