ipegimsi Kasımda 33 olacağım😍en güzel yaşımdayım kariyer ve güzel bir evlilikten sonra hayatıma kızımla anlam kattım😻
Milanbebek 32 yaşındayım. Yirmi yaşındakiler çok sinirbozucusunuz :) hepiniz mi çok genç olur yaa.. kendimi çok yaşlı hissettim yanınızda :)))
MademoiselleZengin55 Milanbebek Bende 34🙈 yalnız değilsiniz 😁okul, çalışma hayatı derken çocuk sahibi olmak 32′yi buldu 🙈
Ktiryaki noluyasanagenemiros 24 yaşındayım 😇 hala küçük olduğumu düşünüp kendime arkadaş doğurdum onunla beraber buyuyorum😇😂😂😂😂