Kızlar ben iki buçuk ay önce doğum yaptım zaten diyet insanı pek olamadım çok kilomda yoktu ama doğumdan sonra kilolu biri oldum çıktım 12 kilo fazlam var şuan hamile kalmadan önceki 3 ayda 12 kilo hamile kalıncada 13 kilo aldım dopundan sorma 13 kilo gitti ama öncekiler kala kaldı siz neler yapıyorsunuz böyle azar azar zamanla gerekirse 6 ayda veriyim ama vereyim istiyorum bu arada emzirmiyorum
varmı gizli tarifleriniz ? 😉