humeyradmn Merhaba bebeğim 10 günlük ama geceleri asla uyumuyor morarana kadar ağlıyor sancısı var çok belli kendi kasıyor gaz giderici şeyler aldım eczaneden ama hiç fayda etmedi tecrübesi olan var mı ne yapabilirm sancıları için
beyzzsenturkk_ humeyradmn duş aldırabilirsiniz gaz damlası kullanabilirsiniz karnına özellikle beline masaj yapabilirsiniz
meri-ebrar humeyradmn her emzirmeden sonra mutlaka gazını çıkarmaya çalışın ağızdan mideye inmeden yoksa gaz sancısı bir kaç gün sürüyor birde masaj tabiki
busraecrindefne humeyradmn Canim elma yagi al ayak topuguna masaj yap ben hep o sekilde yapardim benim kizimda oyleydi hemen gezini cikartio
welcometomylife humeyradmn benim bebeğim de ilk günler böyle ağlıyordu. Sonra farkettim sıcaktan ağlıyormuş acaba yattığınız oda sıcak geliyor olabilir mi? Battaniyeye çok fazla sarmadan uyutmaya çalışın. Birde biogaia diye bir gaz damlası var onu çok öneriyorlar kolik bebekler için. Hiç bir çare bulamazsanız ona da bakabilirsiniz.
humeyradmn welcometomylife çok teşekkür ederim öneri için evet yatak odası arkaya kaldığı için biraz sıcak oluyor bugün başka yerde yatırmayı deneyeyim
ipegimsi welcometomylife biogaia gaz damlası değğil prebiyotik bağırsaklardaki yararlı bakterileri besliyor sindirime yardımcı oluyor
Dertlimommy Ben ılık kovaya sokuyordum kollarından tutup 10 dakika içinde bekletiyordum ama ben bunu yaparken biraz daha büyüktü çok rahatlıyordu
humeyradmn welcometomylife yok hala devam ediyor gaz sancısı dedi doktorlar damlalarda etki etmiyor karnı aşırı şişti ne yapacağım bilmiyorum bazen iyi oluyor keyfi yerinde oluyor artık iyileşti diyorum sonra birden yine sancılanıyor 😞
welcometomylife humeyradmn ellerinize biraz bebek Yağı döküp alt karın bölgesine ufak ufak masaj yapmayı denediniz mi? Ben öyle yaptığımda hemen tuvaletini yapıyor yada gaz çıkartıyor. İnşallah çözüm bulursunuz. Allah bütün yavruları korusun
humeyradmn welcometomylife çok teşekkür ederim canım amin evet dediğin gibi masaj yağıyla yapıyorum ama çok şiş olduğu için karnı çok acı duyuyor ve çıkaramıyor gaz. 😞