Kızlar 2 ay 8 günlük bebeğim var dün kendini aşırı zorlayarak ayağını atıp donmeye çalıştı bu sabah da yere bıraktım ıkınarak zorlana zorlana sesler çıkartıp dönmeye çalışıyor. Gaz sancısı var gibi yapıyor yani yüzü kıpkırmızı oluyor kızımın. Bu şekilde zorlanması normal mi acaba alıp pusete koyduğumda bişey yok ama koltuğa veya yere koyduğumda zorla dönmeye uğraşıyor aşırı garip sesler çıkartıyor.