Nasıl gidiyor anneler ? Ben ilk 3 gün kuralı yapmaya çalıştım ama pek başarılı olamadım yani o an ne olduysa onu verdim şükür sıkıntı olmadı, bebeğim 6,5 aylık meyveye bayılıyor ama sebzeleri de yiyor reddetmiyor, ben sebze meyve öyle minnak minnak veriyordum sade bi bi şekilde , hep boğazında kalır bişiy olur diye çok geriyordu beni ama dün bi baktım yengem pilav vermiş baya pilav yiyor bi de turşu almış onu da bi güzel emdi, yani benim titizlikle geçirmeye çalıştığım ek gıda olayı böyle geçiyor