Kızlar 26 agustosta doğum yaptım bugün 16 günlük olduk bebeğimi 2 saate 1 emziriyorum uyusa bile kaldırıyorum besliyorum. Bazen 2.5 saatte bir🤭 ama gündüzleri özellikle şuan bu saatlerde (14.50) uyuyo hep ve memede de uyuyakalıyo tam emerken yetiyo mu doyuyo mu endişe ediyorum. 16 günlük bebe emmek ve uyumak dışında bisey yapmaz farkındayım ama yinede endişeleniyorum bu kadar uyumasına jdjddı uyumadığında da mahfoluyoruz o ayrı😂😂 sabah 7’de kalkıyor mesela bidaha yatmak bilmiyo 2-3 saat😔 ama genel anlamda böyle uyuması normal mi tecrübeli anneler bi yazın bana nolur🌸