kahvepres Altnı degstrym dedim bi baktım morluklar sırtnda var korktum neten bakınca allah korusun cok kötü seyler yazdı bizim orta sehpa var sürekli oraya giriyor ne yapsakta altında dmir var eim ondan olblr diyor ama yine korkuyorum ondn olmamsa
Angel00 kahvepres fotoğraf atarmısınız lekeyi merak ettim nasıl bişey olduğunu kızımda da 3 tane morrluk şeklinde yuvarlak izler var
durununannitoskosu kahvepres Doğduğu günden beri varsa Mongol lekesidir benim kızımda da var kuyruk sokumunda ama sonradan olduysa doktora gösterin
Hediyeslla Buraya biraz içinizi rahatlacak biseyler yazılır diye yazdınız büyük ihtimal bence direk hastaneye götürün tahlil yapsınlar umarım kötü birsey yoktur 🙏
kahvepres Beraninannesii bizmde kalcasnda vardı canım bu kalcnin birz yukarsnda smdi baktm ayak bilegndede var orta sehpa alti demir ordan gecip oraya giryr acaba dedim ordan gcrkn demirdn dolayimi olms
Angel00 durununannitoskosu Prensesannesi38 kahvepres Kızlar doğumda doktor kontrol etti yenidoğan doktorunhiç bir bilgi vermediler muhtemelen doğum lekesi geçmiyor cunkü
kahvepres Angel00 aynen doğum lekesi siznki cünki onun haknda dmyrlr bnm kızmdada vardı demediler mongol lekesi oda dogum lekesi
Ceylanbebek27 Kızlar aynı sorun bende de var ama benim bebeğim bacağında yeni çıktı bacağında 7-8 tane küçük morluklar var 1 yaşında çocuğum daha önce duymuştum vitamin eksikliğinden falan olabiliyor diye doğru mu acaba
Prensesannesi38 Ceylanbebek27 bir kan testi verin yürümeye yeni başlayacağından belki düşüyordur ondan olabilir demir eksikliği olabilir Trombosit düşüklüğü olabilir birçok nedeni olabilir içiniz rahat etsin istiyorsanız bir kan testi yaptırın
kahvepres Ceylanbebek27 bn az ewel geldim hastaneden canım doktor dedi belki bi yerlere carpmş hasas olduğu icin vucüdu bosuna kan almyaym morluklar yayılırsa gel o zaman kan alcaz die
neolmusyaani Ceylanbebek27 sizi korkutmak asla istemiyorm ama okuduktan sonra yazmadan da geçmek istemdim gecemedim daha doğrusu evet vitamin eksikliginden falan olabilir ama ciddi hastaliklqr belirtisi de oluyor lutfen doktorq gidin sebebini ogrenmk istiyorm diyin tahlil falan yaptirin