Merhaba güzel annelerim
Oğluşum 2 ay 7 günlük . Sezeryanla doğdu ilk zamanlar sütüm gelmediği ve meme ucum olmadığı için biberonla mama vermek zorunda kaldık . Tabi her mamadan önce emzirmeye çalıştım sonra mama verdim . 2 . Ayı doldururken artık göğüslerim süt dolu ilk emzirmeye aldığım zaman resmen sütüm fışkırıyor ama oğlum gündüzleri asla emmek istemiyor 3 4 kere çekip çekip bırakıyor ağlama krizine giriyor mama istiyor . Kucakta gezdiriyorum hoplayarak zıplayarak eylemeye çalışıyorum ama nafile . Nolur yardım edin nasıl aştınız bu sorunu 🥹🥹