yagmr52 bilmiyorum ama şöyle bi önerim olacak ben lansinoh kullandım doğum dam önce başladım doğumdan sonra devam ettim göğüs ucum yara olmadı ama sürekli emdiği için bebeğim göğüs hassasiyetim hiç geçmedi emzirmek tamamen sorun olmaya başlamıştı doğum yapan arkadaşım da aynı sorunu yaşadı doktora gitti bana da kullandığı kremi önerisi kullandığı krem travazol 2kez kullandım göğüs ucum tamamen iyileşti tabi bebeği emzirmeden önce göğüs ucunu yıkayacaksın çok araştırdım bu krem göğüs ucuna kullanılmaz emziren anneler kullanmamalı doktor önermesini sürece diye çok yazı vardı doktor önerince ben rahatlıkla kullandım iki sürmese zaten tamamen geçirdi sen doktora gidince travazolü söyle eğer kullan derse kullan kullanma derse kullanma doktora sormadan kullanma ama sakın