Ozgeruya Kızlar kızım 3 yaşında 2 gündür öğle uykusuna direniyor 3 yaş annelerim öğlen uykusu uyuyormusunuz?
Kurabiye_123 Ozgeruya belki öğle uykusunu bırakmak istiyordur kuzum . Yiğenimde 3 yaşında öğlenlerı uyumazdı
basakhanim34 Ozgeruya bu yaşta çok rahat bıraktırabilirsiniz akşam erken yatması daha iyi. Benim 2 yaşında bıraktı
Ozgeruya Kurabiye_123 uyuyunca çok güzel uyuyor aslında ama direniyor baştan işte acaba bırakmak mı istiyo diye düşünüyorum ama küçükte daha
Kurabiye_123 Ozgeruya evet küçük daha zaman zaman uykuya dalmada zorluk çekiyorlar canım benim kızımda öyle.
Ozgeruya Dilaylaa evet bırakabilir ama ben en azından bu kışda uyuması taraftarıyım tabi gene duruma göre bakılcak