Merhaba arkadaşlar. 🩷 bizim sol böbreğimiz genişlemeden dolayı ameliyatlı ama çok şükür herşey iyi gidiyor böbrekle alakalı. Ama iki yaş kontrolümüzde 1.5 mm iki tane kristal gördü doktorumuz sonra idrar testleri yapıldı temiz çıktı. Sadece idrarda kalsiyumun az yüksek diye bize diyet verdi. O kadar zorlanıyorum ki. Oğlum güzel beslenen ve yemek ayırt etmeyen bir çocuk. Oksalattan zengin yiyecekler hiç yok yumurta aza düşüyor yoğurt aza düşüyor yeşil sebze sıkıntı domates sıkıntı napacağımı şaşırdım 🥹 bu diyeti yapan biri varsa lütfen bana neler verdiğini söylesin en çok kahvaltı çok zor önerisi olan varsa ve yazarsa çok sevinirim 🩷 Hayırlı günler…