defnes32 öncelikle Allah bağışlasın evladınızı. Sağlıcakla büyütün. Benim oğlumda 15 aylık. Koltuk tepelerinde geziyor. Herşeye ama istisnasız herşeye ağlıyor. İstediği bişey olacak. Yoksa kıyamet kopuyor. Abartmıyorum saatlerce hiç susmadan ağlıyor. Aşırı inatçı. Üstelik benim sağlık sorunlarımda var. Ayrıca bakacak, yardım edecek kimsem de yok. Birgün delirdim baya ve içimi döktüm burda. Bişeyler yazdım. Biraz abarttım sanırım ama o anlık sinir ile birde uyku sersemi baya ağır şeyler yazmışım. Farkında değilim. Birçok insan eleştirdi beni. Afaroz edildim yani ama iyi ki olmuş o sert eleştiriler. İnanın kendime getirdi beni. Evet çok yoran huysuz bebeklerimiz var belki ama çok şükür sağlıklılar. Rabbime hamdolsun. Varsın uyumasın, varsın beni parmağında oynatsın. Canı sağolsun diyorum ben artık. Çünkü evlat hiçbir şeyin yerini tutmadığı birşey. Ben geçecek bugünler diye teselli ediyorum kendimi. Elbet geçecek, büyüyecekler illaki. Rabbim yeter ki sağlıktan ayırmasın. Sevgiler❤️