Ecrinasli Bebeğim 1 ay 16 günlük süt içtikten sonra kendini sıkıyo ve kusuyor. Gazını çıkarmak isterken sürekli kusmakta. Gelişimini etkilediğini düşünüyorum. Ne yapmalıyım