Kızlar Oğlu 3 ay sonra 4 yaşına gircek Allah’ın izniyle 😍. Benim aklıma takılan bir soru var mesela istediği birşeyi alırız ve ya birşey alıp süpriz yaparız böyle sevinme huyu yok. Çok sıradanmış gibi davranır. ( Mesela dünden örnek veriyim çok gitmek istediği yere götürdük biz daha heyecanlıydık ama o çok tepkisiz davranıyor.. Veya bir oyuncak alalım gördüğü an güler ama diğer çocuklarda gördüğüm heyecan yook benimkinde)