_Asilin_Annesi_ Kızlar kurabiye yapıyorum (!) Yarım paket margarin 2su bardağı nişasta 1 çay bardagi un tarifi ama tabii toparlanmadi hamur yağ az geldi sanırım sonradan diğer yarım paketi kontrollü eklesem olur mu
_Asilin_Annesi_ yanealakanealakaa parcalaniyordu yuvarlanmadi hiç ama tekrar margarin ekleyince oldu🙈