Bu forumu yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum. Postları okurken bazen yanlışlıkla kullanıcı adına tıklıyorum veya yanıtları okurken elim kullanıcı adına değiyor profiline girmiş bulunuyorum gel de şimdi konuya geri dön dönebilirsen direkt anasayfaya atıyor ben belki yorumu yazanın profiline bakıp geri posta döncem ya da yanlışlıkla girmiş oluyorum ama neden posta geri dönemiyorum da anasayfaya atıyor beni gerçekten böyle büyük bir problem neden düzeltilmiyor? Bir posttaki yorumları okuyordum bayağı da yol kat etmiştim yine yanlışlıkla elim değdi kullanıcıya ve zonk diye anasayfaya düştüm yine sinir oluyorum bu duruma🙄