deletedmom111 Kızlar bebeğimin ateşi var gece 1 de verdik yarım fitil biraz düşürdü şimdi tekrar yükselmeye başladı ateş bu fitil kaç saat aralıklarla verilir kullananlar nasıl veriyor 4 aylık kızım
Efe34 deletedmom111 suan vereblrsn bi sorun olmz bnce cunku aldgmda sbah ogle aksam yziyordu ilac kutusu uzrnde ama doktork atesi oldgu vkit kulln dmisti
Dogununannesi deletedmom111 canım 4 saat aralıklarla vermiştim ben 3 ay 8 günlükken verebilirsin sende ben hemde tam veriyodum doktorum öyle demişti
Roniya deletedmom111 bana doktor fitili en son çare düşün demişti. Ilık duş aldır, Üzerini incelt, ateş düşürücü ver eğer düşmezse o zaman fitil ver demişti.
deletedmom111 Efe34 ayy ben bi doktora gittim acile rezaletti ne dediği belli değil kızımın ateşini düşünemediler bu fitili verip eve gönderdiler napayim bilemedim bebeğin kaç aylık canım senin
deletedmom111 Zeynep2304 tamam canım saol eczacı sabah akşam demiş ama ateşi var 4 aylık bide inşallah sıkıntı olmaz
Kaaninannesi 12 saat ara ile biliyorum ben öyle demişti bana Dr günde üç öğün çok fazla geldi , ateş düşürücü verin elinizde farklı varsa 4 saat ara ile dönüşümlü icirin şifa olsun inşallah 🙏
Eylul2018 deletedmom111 bebeğin kaç aylık diş dönemiyse en tekrarlayabilir bi iki gün ama değilse enfeksiyondur canım fitili de 6 saat arayla vermelisin
deletedmom111 Eylul2018 4 ay 7 günlük canım kontrol edecem artık dünden beri ateşli doktor aşı etkisi 48 saat sürer dedi yarında geçmezse bakcam artık