Kızlar geçen hafta işe başladım. Kızım 11 buçuk aylık doğduğundan beri memeye çok düşkün bir bebekti zaten. Ama bir hafta önce işe başladım (saat 3’te evde oluyorum bu arada) haftasonu resmen memeden ayrılmadı şaka gibi sürekli tişörtümü açıp meme diye ağlıyor. Emiyor 30 saniye sonra diğerine geçiyor ama asla bırakmıyor bıraksam saatlerce oynaya oynaya emecek o derece. Hiçbir işimi yapamaz oldum. Babası da evde bu arada. Babası ile tek olduğunda gayet güzel oyuncaklarıyla oynuyor beni gördüğü gibi koşuyor memeye. Haliyle Bu durum öğünlerini de etkiliyor yemek istemiyor. Diş problemi yok 6 tane dişi var hiç problem olmadı. Bu neyin belirtisi ayrı kaldığımızın acısını mı çıkartıyor anlamadım😔 anneannesiyle kalıyor ben yokken ve çok mutlu ağlama falan yok bu arada. Ne yapmalıyım sizce 1 yıldır meme yarası hiç olmadı ama bu gidişle olacak sanırım sürekli emiyor çünkü😶 akıl verin lütfen