Beraninannesii Nehir16busra Hoover HLE H9a2te kullanıyorum Şubat ayından beri elim kolum diyebilirim.
Laden Nehir16busra bende bu marka almayı düşünüyorum. Kullanan kime sorsam çok memnun. Daha hiç memnun değilim diyen görmedim
Sdfky Nehir16busra bende kullanıyorum çok memnunum. Şuana kadar sıkıntı yaşamadım. Sadece nevresimleri içinde top yapıyor ama o kurutma makinelerin hepsinde var sanırım nasıl baş edicem bilmiyorum çözüm yolu varsaa bilen yazsın lütfen kurtulayım
Nehir16busra Beraninannesii diğer markalar çok pahalı şuan bu markayı önerdi bir arkadaşım ama pek bilmiyordum ☺️
gulcnnkan Beraninannesii merhaba bizde bugün aldık acaba hangi programda kurutuyorsunuz çamaşırlarınızı
mehtap92 Beraninannesii ben de hoover Beraninannesii ben de bu makineden aldım daha doğrusu eşim almış 😘 acaba kullanım olarak hangi programları kullanıyorsunuz kirpi top vs var mı nemli çıkan oluyor mu tam kapasite mi dolduruyorum her şeyi ayrı ayrı mı yoksa. Ve bebek kıyafeti için hangi programı kullanıyorsunuz ? Ben bi yorumda kot programını kullananları gördüm onda kuruttum ama ekstra kuruluk veriyor daha çabuk yıpratır gibi geldi
Beraninannesii Nehir16busra Laden Tam fiyat performans ürünü kızlar ben çok memnunum birde uzaktan kontrol özelliği olmasida çok güzel içerisinde makine üzerindekiler harici 44 program daha var 😇 Benim evimde kışın çamaşır kurutmak eziyetti hele bebekten sonra her yerde çamaşır serili oluyordu şimdi öyle değil hemen kuruyor kuruduğu gibi katlayıp kaldırıyorum 😅👌🏻👌🏻 Çoğu şey ütü de istemiyor hemen çıkartınca 😇
Laden Beraninannesii işte bana lazım olan şey🫠 Tövbe balkonda kurumuyor çamaşırım. Ne yazın ne kışın. Giriş kattayım bodrum katın bahçesindeki ağaçlar kapatıyor önünü o yüzden asla kurumuyor balkonda. Kışın hepten eziyet. Kaç kez ipten çamaşır alıp tekrar yıkadım. Kurumuyor ıslak kalıp kokuyor çünkü
Roxymila Bende kullanıyorum cok memnunum , tereddüt ederek almistim ama beni sasirtti :)) ozellikle bebegin kiyafetlerini onda kurutuyorum toz tüy vs hepsini aliyor , uzaktan calistirabiliyorsunuz , birsuru prg mi var vs
Yenigelinnur Bende kullanıyorum programları telefondan seçiyorum o daha ayrıntılı ama küçültüyor da eşyaları (bir kaç kot, lastikli çarşaflar, pijamalar vs) eşimin kıyafetlerin hiç atmıyorum bu yüzden bebeğimin eşyaları nevresimler vs onları atıyorum
Nehir16busra Yenigelinnur acaba kücülenler pamuklu tarzı şeyler mi yüksek sıcakta çekiyor ister istemez. kimseden duymadım küçülttü diye ama öyle bsey de varsa ne kadar kullanışlı olacak bilemedim
Beraninannesii Laden Bende giriş kat kuzey cephe bir dairede oturuyorum balkonumda cam balkon kışın 1 haftada anca kuruyordu balkonda ev içinde de biri gelicek topla gidince ser derken sinirlenip aldırdım 🤗 Ben senin onerinle süpürgeyi aldım memnun kaldım umarım sende makinayı alırsan memnun kalırsın 😇
Beraninannesii Laden Çok güzel çok memnun kaldım daha ne olsun hem siliyor hem süpürüyor mop özelliğini mutfakta kullanıyorum elimden dökülen su damlaları leke bırakıyor onları alıyorum şimdilik çok iyi 🤗