Benim oğlumda 3 aylık dün öğrendik kapanmak üzere oldugunu araştırdığım kadarıyla bıngıldak kapanırsa başı büyürse her ay düzenli olarak sıkıntı yok ama eğer büyümezse ameliyatla bıngıldağın ordaki kemiği alıp bıngıldağı açıyorlarmış beyin gelişimi devam etsin diye inşallah öyle bi şeye gerek kalmaz çok korkuyorum valla Rabbim evlatlarımızı korusun bol bol dua et