2 gündür calpol dolven veriyorum ara ara anca 37.5 e düşüyor. 2 gün önce gazı sıkıştığı için ateşi çıktı diye düşündüm lavman yaptım rahatladı uyudu. Dün gece de gaz kaka problemi yoktu ama ateşi 38.5 tu 37. 5 e düşüyor anca. Saat 2 oldu hiç bir şey yemedi. Kek sever diye verdim bir dilim yarısını yedi anca.
Diş mi çıkarıyor ki
Birde ben 2 gündür ilaç kullanmaya başladım
Gyno fenol ve d vitamini clafor gibi birşey adı