Gulsum34 Kızlar merhaba, bebeğim 7 aylık sabah yataktan düştü kafatasının üstüne düştü, saat 10 givi oldu şişlik vs birşey yok 10 dk kesintisiz ağladı, kusma vs birşey olmadı, kafasını dik de tutabiliyor, 3,5 saat acaba birşey olur mu lütfen yardım
Masalina12 Gulsum34 yani bir acile isterseniz götürün rötken çekerler bel bide bebeği uyutmayın biraz kusma falan olunca da acil götürün
babyyyy1 Gulsum34 hastaneye götürün 6 aylıkken bebeğimde yataktan düşmüştü hastaneye götürdüm röntgen çektiler bi sey çıkmadı
Mree Gulsum34 bence doktora götürmelisiniz çünkü geçenlerde burada bir hanımefendi çocuğunun düştüğünü hiç belirti göstermediğini ve çocuğun kanama geçirdiğini söylemişti o yüzden önlemi elden bırakmamalısınız
Gulsum34 Doktora sordum hareketlerini gözlemle 4 saat uyutma dedi, eğer hareketinde kısıtlama kusma varsa getirin dedi birşey olmadı şimdilik
evlathersey1305 Gulsum34 8 saat gözetim altında tutun kusma gözlerde dönme garip durumlar olmadığı sürece hic sıkıntı olmaz aynı şeyi bizde yaşadık acile götürdük doktor 25 yaşına kadar 6 kere radyasyona maruz kalirsa kanser olir cocuk tomografiye hemen sokmayalim karar sizin yinede dedi buyuyene kadar daha ciddi durumlara maruz kalabilir çekinmek zorunda kalir diye geri donduk onu goze alamadim yani her dusmede panikliyoruz evet ama tomografiye felan sokmamak lazım