İki gün önce çocuğumu dünyaya getirdim bir gün birlikte kaldık hastanede ama kan aldılar sürekli çocuğumdan daha sonra bi hafta tedavi görücek antibiyotik başlıycaz enfeksiyonu var dediler yoğun bakıma aldılar herhangi bir solunum sıkıntı vs bir problem yok dediler kanında enfeksiyon çıkmış bu durumu yaşayan var mı çok üzülüyorum